понеділок, 4 вересня 2023 р.

Музейний урок

 04 вересня, в понеділок, ми розпочали своє навчання із музейного уроку. Ми відвідали виставку "Моє серце - сталь, моя кров - Азов", де представлено 190 фото загиблих азовців, з них 9 черкащан. Ініціатором виставки стала мама загиблого Олександра Куцоконя (позивний Арс) - Олександра Куцоконь. Урок провела Лариса Григорівна Висоцька, працівник музею.






KOZAK SYSTEM – АЗОВ-СТАЛЬ (текст пісні)

Марія свята, ти їх збережи
Мене не жалій – я вже на межі
Ти бачила все, тут Бога нема
Тут тільки вогонь і свіжа зола

Приспів:

Моє серце – сталь!
Моя кров – Азов!
Не плач моя люба!
Воскреснемо знов!
Моє серце – сталь!
Моя кров – Азов!
Не плач моя люба!
Воскреснемо знов!

У темряві бачу я очі твої
Повір, тут ми всі нестерпно живі
Повір, що я чую молитву твою
За тебе, за неньку, за вас тут стою



Немає коментарів:

Дописати коментар